MENU
Не буває поганих і хороших машин - буває різне ставлення до них. Але ми не боїмося вкусовщини і просимо власників і любителів конкретних моделей розповісти, за що вони цінують своїх улюбленців. Сьогоднішній герой - легендарний "Геліка". Новий рік - сімейне свято, тому й мені довелося йти до тещі в гості. Єдиною розвагою для мене є розмова з їх маленькою донькою. На цей раз вона захлинаючись розповідала мені про дивовижний уроці біології. Дитина був дуже здивований, дізнавшись, що люди еволюціонували з найпростіших інфузорій в агресивних мавп з палицями. За її словами, один з їхніх однокласників так і залишився мавпочкою. Ось вже дійсно, вустами дитини глаголить істина. Еволюція стрімкої цунамі пронеслася і по автомобільному світу. Більш ніж за століття існування автомобілів зміни відбулися істотні, якщо не сказати революційні. Дизайн розвивався від простої триколісній візки до футуристичного Lamborghini Egoista, правда, не завжди вдало. Для прикладу: мій друг не може дивитися на Nissan Juke - його мутить, а при вигляді Renault Vel Satis з нього виходить сніданок. Екстер'єр автомобілів змінюється згідно моді - те, що вчора вважалося верхом мистецтва, сьогодні доживає свій вік на смітнику. У 1885 році німецькі інженери Готліб Даймлер і Вільгельм Майбах розробили легкий бензиновий карбюраторний двигун, який в 1886 році встановили на перший автомобіль. За 128 років існування автомобільних ДВС змінилися матеріали, використовується інший тип уприскування, з'явилися нові вузли, щоб ви рідше віддавали гроші за перероблену нафту, але принцип роботи двигуна залишився все той же. Все ті ж поршні і колінвал, все ті ж шатуни і циліндри, все ті ж згоряють вуглеводні, що дають нам свободу. Інтер'єр тепер вражає своєю різноманітністю: від футуристичного салону Lexus LF-LC до класичного, але не менш сучасного салону Mercedes-Benz S-класу. Дизайн залежить від смаку клієнта і напрямки марки автомобіля, але тут як і раніше є спідометр, радіо з можливістю слухати хіти 90-х і бардачок, в якому дбайливо зберігається гранований стакан. Вершиною еволюції ссавців є людина, а золотим вінцем автомобілебудування - незрівнянний Gelandewagen. Як і людина, G-клас пристосований до будь-яких умов і може вижити в будь-якому місці. Я не втомлюся повторювати: Gelandewagen - самий універсальний автомобіль у світі. Народжений як військовий позашляховик, він швидко завоював популярність у цивільних завдяки закладеній в нього триразовою надійності. Коли він вийшов, ви могли купити справжній армійський джип в п'яти варіантах кузова - відкритий, трехдверний і п'ятидверний універсал і фургон в короткобазном і дліннобазном виконаннях. Але й на цьому варіанти кузова не вичерпуються. Папа Римський використав Gelandewagen з броньованої прозорою капсулою, по пляжах Каліфорнії каталася нетвереза ​​золота молодь на G-кабріолеті, а броньований G-клас берег здоров'я відомих політиків. А тепер ще й G63 AMG 6x6 - мутант, породжений прирученими "психами" з AMG. Гамма двигунів також приголомшує. Вам доступно 20 варіантів силових установок - від вічного 4-циліндрового атмосферного дизеля до божевільного V12 Biturbo, викуваного у вулкані Мордора. Будь-який бажаючий може підібрати собі свій G-клас. Потрібна надійність і прохідність? Візьміть старий перевірений W461. Чи не хочете купувати старий автомобіль? Візьміть G-Professional, справжній позашляховик, зроблений за військовим запитам. На ньому ви можете відправитися підкорювати неосяжні простори нашої Батьківщини. Автомобіль вражає своєю прохідністю і практичністю. У підлозі машини є отвори з гумовими заглушками. Приберіть їх і ви вже зможете мити салон із садового шлангу. Усі матеріали і електроніка розраховані на настільки варварські, але жахливо зручні способи чистки. Це так само геніально, як помити кота в пральній машині і висушити його в мікрохвильовці. Тільки більш розумно і гуманно, чи не так?