MENU
Головна » 2015 » Травень » 13 » Гелендваген геть не старий
00:13
Гелендваген геть не старий

Хто тільки не їздить на Gelandewagen! Письменники-сатирики, директора колгоспів, трофистов та бізнесмени. Ця машина переходить з рук в руки і не старіє. Запас її міцності вище, ніж у будь-якого іншого позашляховика. Навіть дах посилюється до стану каркаса безпеки, щоб витримати можливий переворот.

Тільки занадто масивний апарат вийшов у німців, та й центр ваги досить високий. Щоб якось адекватно керувати такою громадою, їй приробили жорстку підвіску. Природно, будь-яка людина, що цінує автомобільну культуру, сприймає цей коктейль з погано прихованим сарказмом. Може, тому обсяг випуску Gelandewagen і залишився на скромному рівні.

Проте цього року ми відзначаємо тридцятиріччя марки, і на відміну від інших класичних позашляховиків за історію свого існування Gelandewagen зазнав мінімальні зміни в конструкції. У той час як, наприклад, сьогоднішній Wrangler вже ніяк не порівняти c CJ, а тим більше з Willys. У подарунок на день народження «німець» отримав легкий рестайлінг і комплектацію з мотором 5.5 літра.


Чорний синій квадрат

Про зміни екстер'єру та інтер'єру можна не писати, вони мікроскопічні, і якщо ви не знавець марки, то просто їх не помітите. Зовні - той же квадрат Малевича, всередині збережені всі невдалі з точки зору ергономіки рішення. Мультимедійний екран значно нижче рівня очей, а часто використовувані кнопки управління ретельно сховані від периферійного зору. На увазі лише повітроводи і включення трьох блокувань диференціалів.

Зате прекрасна посадка - навіть краще, ніж в еталонному Range Rover. Оглядовість взагалі шикарна, правда, тільки вперед, а назад уже доведеться їхати на дотик через запаски на п'ятій двері. І ще дико жорстка підвіска, через яку мало хто любить здійснювати на Gelandewagen далекі поїздки по поганому асфальту.

Для нас Gelandewagen насамперед рамний позашляховик з мостами, блокуваннями і зниженою передачею. Все інше придумано - імідж, ціна, охорона, чорний колір і, звичайно, розгін. Так, тепер є комплектація з потужним 5.5-літровим двигуном V8. Добирається до сотні за 5.9 секунди. Але актуально це для такого трамвая? Він хороший не в місті і не на трасі, а там, де за допомогою 530 Hм моменту можна зірвати дощенту який-небудь пагорб і проїхати через брід завдяки вдало, «по ленд-роверовскім», розташованому воздухозаборнику.>

Похорон скасовуються

На бездоріжжі Gelandewagen надходить як Hummer: все, що йому заважає, він розкидає по сторонах своїми катками, а там, де можна заритися, він сідає краще за всіх. Найгірше перекинутися на ньому через високий центру ваги, тому для покатушек краще підійде полегшена відкрита версія. Модельний ряд Gelandewagen раніше складається з трьох варіантів кузова (длиннобазная версія Station-Wagen, короткобазная версія Station-Wagen і кабріолет). І крім бензинового мотора 5.5 л для кожного з них доступний більш економічний дизель V6 CDI потужністю 224 к.с. з обертовим моментом 540 Нм.

Автомобіль, який побував на нашому тесті, коштує 141 036 євро. За ці гроші можна купити кілька Jeep Wrangler і Land Rover Defender. Звідси зрозуміло, що прохідність в Gelandewagen як би не саме головне, продається він все-таки через іміджу, зовнішності, охорони, чорного кольору і розгону. Хай живе маркетинг!

Ховали його кілька разів. Але ніяк не змогли припинити випуск. Завод в Австрії як працював, так і працює донині. Як написано в офіційному прес-релізі компанії Mercedes, «історія далека від завершення: G-клас буде і далі розвиватися разом зі своїми потужними побратимами по сегменту SUV». Ну і славно.

Переглядів: 315 | Додав: Dogoida | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar