23:20 Mercedes-Benz G-класс | |
Дивна річ: з трійки німецьких преміальних брендів найгучніші та самі божевільні автомобілі зараз випускає марка з самим «класичним» іміджем - Mercedes-Benz. У лінійці "заряджених" моделей AMG є і гуркотливі великими «вісімками» седани, готові стерти задні покришки в сажу за кілька кіл по треку, і розкішні, але тим не менш дуже швидкі родстери і купе. А самий божевільний продукт цього підрозділу - «заряджені» позашляховики сімейства G-Class.
У центрі нової приборки з'явився кольоровий РК-дисплей. Ще один, схожий на 7-дюймовий планшет, розмістився на центральній консолі. Блок клімату та управління магнітолою - як на легкових «Мерседесах», сидіння оббиті перфорованою шкірою з алькантарою, на дверях - шкіряні вставки «в складочку». На версії G 63 AMG замість глянсового пластика - карбон, замість складочок на дверях - рядок «ромбиком», а селектор АКПП - це крихітний важіль у стилі SLS AMG, з тисненням на шкіряній вставці. «Звук? - Посміхаючись, перепитує за вечерею Фолкер Мюллер, інженер, який відповідав за розробку силової установки G-класу AMG. - Це невід'ємна частина іміджу G-класу від AMG, тому ми зробили все можливе, щоб його зберегти. «Джі-ваген» звучить не так, як інші машини з тим же мотором - через те, що випускна система помітно коротше і розлучена на різні боки автомобіля. Є і ще один секрет: якщо на машині з глушником ззаду ви чуєте багаторазово відбитий і вже «змішаний» звук, то на G-класі водій і пасажир чують тільки свою «половину» випускної системи - з тієї труби, що знаходиться з його боку і обслуговує свій ряд циліндрів двигуна V8. Ось чому у G 63 AMG настільки впізнаваний, «дискретний» звук. Думали ми про те, щоб зробити його тихіше? Думали, але не стали ... »
Як не стали міняти класичний постійний повний привід з «поніжайкой» і трьома блокуваннями - центрального і двох міжколісних диференціалів - і зберегли нерозрізні мости і рульовий механізм «гвинт-кулькова гайка» з простим гідропідсилювачем, як на «Уазах» або «Урал». А це означає, що управляється «Джі-ваген» як і раніше ... жахливо. По-крайней мере, для 544-сильного автомобіля, розмінювати першу "сотню" за п'ять з невеликим секунд.
Великі колеса дрібно здригаються на крихітних тріщинах і ледь помітних купині, зате удари від великих стиків асфальту і ям тонуть у надрах рульового демпфера - ще одне внедорожное спадщина G-класу. Сам кермо, яке спочатку здається занадто «порожнім», із зростанням швидкості починає все більш охоче ділитися інформацією про покриття і запасі зчеплення передніх покришок. Правда, грубувато, без дрібних нюансів.
Але в цьому «знову газ» - весь смак! Під гуркіт стирчать з-під порогів овальних труб, фирчала і подкашлівающіх при зміні передач, G63 AMG розганяється з страхітливим для своїх габаритів напором. Чи не розлючено, як це роблять спорткари, а з легкої затримкою на самому початку прискорення - автомобіль немов стискає невидиму пружину, яка потім з шипінням виштовхує його до наступної зв'язці.
На щастя, зупинити розігнався «цеглина» з клеймом AMG тепер стало простіше: проблеми з надто слабкими гальмами, які ставилися на попередній G 55 AMG, залишилися в минулому. У новинки - потужні механізми AMG з 375-міліметровими дисками і шестипоршневими супортами спереду і 330-міліметровими дисками і супортами з плаваючою скобою ззаду, які готові виконувати вправу «розгін-гальмування» багато кілометрів поспіль без натяку на серйозну втому, лише трохи попахівая від перегріву . Однак динамічна їзда по звивистих дорогах на G 63 AMG не має нічого спільного зі спортивним задоволенням. Це розвага зовсім іншого роду: швидше, грубі гонки на виживання замість прилизаною Формули-1. «Але ж і G63 AMG - НЕ спорткар! - В черговий раз повторює Мюллер, відповідаючи на питання про занадто безпечних налаштуваннях ESP і невиразною керованості. - Це повноцінний позашляховик, високий і важкий. Тільки дуже потужний і дуже швидкий ».
Він правий. Ніхто з конкурентів G 63 AMG в класі «500+» не здатний навіть близько підібратися до нього за показниками геометричній прохідності. «Джі-Ваген» може долати 60-сантиметрові броди і підійматися на 80-відсоткові схили, а новий семиступінчастий "автомат" 7G-Tronic, на відміну від коробки передач, використовуваної на легкових автомобілях AMG, оснащений традиційним гидротрансформатором замість «мокрого» зчеплення - тому що він витривалішими на бездоріжжі. Єдине, що обмежує можливості суперпозашляховик за межами доглянутих автобанів - це 20-дюймові шосейні шини, що дозволяють йому розганятися до обмежених електронікою 210 кілометрів на годину.
Власнику Porsche Cayenne Turbo або BMW X5M і в голову не прийде зіскочити з високого бордюру (раптом що відірветься?), Не гальмуючи проїхати «лежачого поліцейського» (підвіску шкода!), І вже тим більше він не зважиться мчати повним ходом по розбитій грунтовці або у разі потреби «переплисти» дачну річечку. А 544-сильний G-клас проверне це все граючись, навіть не скривившись. Абсурд? Це як подивитися. Абсурдність цього суперпозашляховик - його головний козир. На відміну від цивільного «Джі-вагена», розумних доводів на користь покупки якого відразу і не придумаєш, у G 63 AMG є те, заради чого варто терпіти його випирає архаїчність. Заради тих емоцій, які цей гучний, незграбний і по-звірячому швидкий автомобіль з першої ж хвилини обрушує на водія. Забудьте про об'єктивність! Такі машини вибирають і люблять вухами, очима, серцем - чим завгодно, але тільки не головою. | |
|
Всього коментарів: 0 | |