MENU
Головна » 2015 » Травень » 12 » Mercedes-Benz G-класс
23:20
Mercedes-Benz G-класс

Дивна річ: з трійки німецьких преміальних брендів найгучніші та самі божевільні автомобілі зараз випускає марка з самим «класичним» іміджем - Mercedes-Benz. У лінійці "заряджених" моделей AMG є і гуркотливі великими «вісімками» седани, готові стерти задні покришки в сажу за кілька кіл по треку, і розкішні, але тим не менш дуже швидкі родстери і купе. А самий божевільний продукт цього підрозділу - «заряджені» позашляховики сімейства G-Class.


З 1999 року, коли з'явився перший G 55 AMG, базові принципи побудови найшвидших Mercedes-Benz Gelandewagen не змінилися ні на йоту: на «візок» звичайного G-Class навішується мотор потужніший, допрацьовується підвіска і гальма, і автомобіль випускається на дороги загального користування - на радість тим, у кого є 140 тисяч євро на купівлю гучного бешкетника.


І що б там не казали люди з AMG про «глибоко переробленому» G-класі 2013 модельного року, новий G 63 AMG вийшов нітрохи не цивілізованіше своїх попередників. І це добре! Тому що новий 5,5-літровий V8 з двома турбінами хоч і став на «скільки-то-там відсотків» економічніше і викидає тепер на «скількись там грамів» менше вуглекислоти в атмосферу, ніж попередня «вісімка» з компресором, це все одно хвилює тільки «мерседесовских» маркетологів. Решті важливо те, що він як і раніше розвиває більше 500 кінських сил і заводиться з гуркотом, здатним розбудити сигналізації всіх сусідніх машин. Тому що випускна система, як і колись розведена по бортах, грізно огризається у відповідь навіть на легке натиснення педалі газу, а під повним газом видаваний їй металевий клекіт дізнаєшся за кілометр - так звучить тільки G-Сlass від AMG.


У ході нинішнього рестайлінгу, незрозуміло якого за рахунком за 33-річне життя "Гелендевагена", салон G-Class нарешті став виглядати дійсно дорого. Передня панель зберегла свою минималистичную архітектуру і вертикальну форму, але тепер вона затягнута в дорогу шкіру і облицьована дорогим пластиком і алюмінієм.

У центрі нової приборки з'явився кольоровий РК-дисплей.

Ще один, схожий на 7-дюймовий планшет, розмістився на центральній консолі.

Блок клімату та управління магнітолою - як на легкових «Мерседесах», сидіння оббиті перфорованою шкірою з алькантарою, на дверях - шкіряні вставки «в складочку».

На версії G 63 AMG замість глянсового пластика - карбон, замість складочок на дверях - рядок «ромбиком», а селектор АКПП - це крихітний важіль у стилі SLS AMG, з тисненням на шкіряній вставці.

«Звук? - Посміхаючись, перепитує за вечерею Фолкер Мюллер, інженер, який відповідав за розробку силової установки G-класу AMG. - Це невід'ємна частина іміджу G-класу від AMG, тому ми зробили все можливе, щоб його зберегти. «Джі-ваген» звучить не так, як інші машини з тим же мотором - через те, що випускна система помітно коротше і розлучена на різні боки автомобіля. Є і ще один секрет: якщо на машині з глушником ззаду ви чуєте багаторазово відбитий і вже «змішаний» звук, то на G-класі водій і пасажир чують тільки свою «половину» випускної системи - з тієї труби, що знаходиться з його боку і обслуговує свій ряд циліндрів двигуна V8. Ось чому у G 63 AMG настільки впізнаваний, «дискретний» звук. Думали ми про те, щоб зробити його тихіше? Думали, але не стали ... »


Для G-класу тепер доступний адаптивний круїз-контроль, система стеження за сліпими зонами і навіть мультимедійний комплекс COMMAND останнього покоління з доступом в інтернет, картами Google і набором встановлених додатків - для читання новин, стрічки Facebook, пошуку ресторанів або вільного паркувального місця.

Як не стали міняти класичний постійний повний привід з «поніжайкой» і трьома блокуваннями - центрального і двох міжколісних диференціалів - і зберегли нерозрізні мости і рульовий механізм «гвинт-кулькова гайка» з простим гідропідсилювачем, як на «Уазах» або «Урал».

А це означає, що управляється «Джі-ваген» як і раніше ... жахливо. По-крайней мере, для 544-сильного автомобіля, розмінювати першу "сотню" за п'ять з невеликим секунд.


На альпійських серпантинах G 63 AMG лякає млявістю реакцій, яка погано в'яжеться з його нищівній динамікою. «Джі-ваген» реагує на команди управління з помітною паузою і встає на дугу трохи знехотя, спочатку вибравши невеликий крен і відведення шин. Однак у швидкісних дугах він тримається впевнено завдяки збільшеній колії, широким шинам і повністю переналаштованою, несподівано жорсткій підвісці.

Великі колеса дрібно здригаються на крихітних тріщинах і ледь помітних купині, зате удари від великих стиків асфальту і ям тонуть у надрах рульового демпфера - ще одне внедорожное спадщина G-класу. Сам кермо, яке спочатку здається занадто «порожнім», із зростанням швидкості починає все більш охоче ділитися інформацією про покриття і запасі зчеплення передніх покришок. Правда, грубувато, без дрібних нюансів.


У повільних шпильках високий і масивний G-Class відчуває себе невпевнено: кермо доводиться крутити на дуже великі кути, причому при швидкому обертанні його злегка «закушує». Передні шини насилу чіпляються за асфальт, щосили намагаючись заправити впирається автомобіль в поворот. А варто трохи помилитися зі швидкістю входу, у справу вступає не відключається система стабілізації, яка моментально «прихоплює» колеса і знижує подачу палива, не допускаючи навіть найменшого натяку на ковзання. Тому їздити на G 63 AMG доводиться по простому до неподобства алгоритмом: загальмував - вкотився в поворот - поставив кермо прямо і знову газ.

Але в цьому «знову газ» - весь смак! Під гуркіт стирчать з-під порогів овальних труб, фирчала і подкашлівающіх при зміні передач, G63 AMG розганяється з страхітливим для своїх габаритів напором. Чи не розлючено, як це роблять спорткари, а з легкої затримкою на самому початку прискорення - автомобіль немов стискає невидиму пружину, яка потім з шипінням виштовхує його до наступної зв'язці.


G-клас намагалися поховати вже кілька разів, але поки безуспішно. А 2011 рік став і зовсім найбільш комерційно успішним в історії цієї моделі: за 12 місяців по світу розійшлися 6600 «Джі-ваген». Причому 40 відсотків з них - у версії AMG. Тепер «мерседесовци» кажуть, що G-клас буде випускатися щонайменше до 2020 року.

На щастя, зупинити розігнався «цеглина» з клеймом AMG тепер стало простіше: проблеми з надто слабкими гальмами, які ставилися на попередній G 55 AMG, залишилися в минулому. У новинки - потужні механізми AMG з 375-міліметровими дисками і шестипоршневими супортами спереду і 330-міліметровими дисками і супортами з плаваючою скобою ззаду, які готові виконувати вправу «розгін-гальмування» багато кілометрів поспіль без натяку на серйозну втому, лише трохи попахівая від перегріву .

Однак динамічна їзда по звивистих дорогах на G 63 AMG не має нічого спільного зі спортивним задоволенням. Це розвага зовсім іншого роду: швидше, грубі гонки на виживання замість прилизаною Формули-1.

«Але ж і G63 AMG - НЕ спорткар! - В черговий раз повторює Мюллер, відповідаючи на питання про занадто безпечних налаштуваннях ESP і невиразною керованості. - Це повноцінний позашляховик, високий і важкий. Тільки дуже потужний і дуже швидкий ».


Для фанатів G 65 AMG. «Джі-ваген» з 612-сильним мотором V12 під капотом, який видає 1000 Нм. Така машина коштує вдвічі дорожче G 63 AMG але при цьому не сильно швидше позашляховика з «турбо-вісімкою» - 5,3 секунди до сотні і 230 кілометрів на годину максимальної швидкості.

Він правий. Ніхто з конкурентів G 63 AMG в класі «500+» не здатний навіть близько підібратися до нього за показниками геометричній прохідності. «Джі-Ваген» може долати 60-сантиметрові броди і підійматися на 80-відсоткові схили, а новий семиступінчастий "автомат" 7G-Tronic, на відміну від коробки передач, використовуваної на легкових автомобілях AMG, оснащений традиційним гидротрансформатором замість «мокрого» зчеплення - тому що він витривалішими на бездоріжжі. Єдине, що обмежує можливості суперпозашляховик за межами доглянутих автобанів - це 20-дюймові шосейні шини, що дозволяють йому розганятися до обмежених електронікою 210 кілометрів на годину.


Двері на G-класі майже за сім мільйонів рублів - стільки коштує G 63 AMG в Росії - як і раніше закриваються з гучним звуком, бічні стекла в приспущені стані помітно вібрують на нерівностях, водій, як і раніше, сидить близько до дверей і майже вертикально , із зігнутими ногами, а місця для пасажирів на другому ряду - без запасу. Але хіба варто чекати іншого від автомобіля, який без кардинальних переробок випускається вже 33 роки?

Власнику Porsche Cayenne Turbo або BMW X5M і в голову не прийде зіскочити з високого бордюру (раптом що відірветься?), Не гальмуючи проїхати «лежачого поліцейського» (підвіску шкода!), І вже тим більше він не зважиться мчати повним ходом по розбитій грунтовці або у разі потреби «переплисти» дачну річечку. А 544-сильний G-клас проверне це все граючись, навіть не скривившись. Абсурд? Це як подивитися.

Абсурдність цього суперпозашляховик - його головний козир. На відміну від цивільного «Джі-вагена», розумних доводів на користь покупки якого відразу і не придумаєш, у G 63 AMG є те, заради чого варто терпіти його випирає архаїчність. Заради тих емоцій, які цей гучний, незграбний і по-звірячому швидкий автомобіль з першої ж хвилини обрушує на водія. Забудьте про об'єктивність! Такі машини вибирають і люблять вухами, очима, серцем - чим завгодно, але тільки не головою.

Переглядів: 309 | Додав: Dogoida | Теги: Історія MG | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar